schermafbeelding 2020 01 02 om 18.14.22

Meest gestelde vragen

Bestelling

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De levertijd van een pakketpost bestelling bedraagd 1 werkdag. Op werkdagen voor 12:00 besteld is (meestal) de volgende dag in huis tenzij anders vermeld op de artikel pagina. Voor bestellingen die met brievenbuspost worden verzonden hanteren wij een levertijd van 1-3 werkdagen. 

Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja dit kan. Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u een track en trace nummer waarmee u uw bestelling kunt volgen op DHLparcel tenzij anders vermeld in de mail.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Als het echt nodig is om de bestelling te wijzigen dient u dit direct na het plaatsen van de bestelling door te geven per mail. Mailen kan naar info@sensationeelwonen.nl

Wat moet ik doen als ik een bestelling heb geplaatst maar nog geen bevestiging heb gehad?
Een bevestiging krijgt u direct na het plaatsen van de bestelling in de mail. U kunt voor de zekerheid even de spam box checken. Heeft u hem ook niet in de spam box? Mail dan even naar info@sensationeelwonen.nl

Kan ik een uitverkocht artikel reserveren?
Sommige artikelen zijn nog leverbaar, voor andere bestellingen geldt OP=OP. Mail voor de mogelijkheden naar info@sensationeelwonen.nl

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja dit kan. Geef dit wel aan voor 12:00 op dezelfde dag als dat u de bestelling heeft geplaatst.



Betaling

Moet ik direct betalen?
Ja, U dient direct te betalen. Tenzij anders aangegeven onder de algemene voorwaarden. 

Hoe kan ik betalen?
Dit kan met iDeal, maar ook per bankoverschrijving. Houdt er rekening mee dat dit langer duurt. De levering van bestelling kan daardoor vertraging oplopen.

Krijg ik een factuur per post?
De factuur ontvangt u niet per post.


Verzending en retouren

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn vanaf €20,00 gratis. De verzendkosten voor bestellingen onder €20,00 bedragen €4,95.

Wie bezorgt mijn bestelling?
Uw bestelling wordt afgehandeld door DHL tenzij anders vermeld op de artikelpagina.

Kan mijn bestelling op een afwijkend adres worden afgeleverd?
Ja dit kan. Vul bij het afronden van de bestelling een afwijkend aflever adres in.

Hoe kan ik mijn bestelling retour sturen?
Dit kan via DHL of PostNL. Andere verzendmethoden worden niet geaccepteerd. De kosten van retourzending zijn voor uw eigen rekening.
Voor het retourneren van vloerkleden gelden andere regels. Het retourneren van deze producten dient u zelf te regelen. De kosten en risico's zijn voor U zelf. U dient hiervoor een verzender te gebruiken die een track & trace nummer kan tonen.

Wanneer krijg ik het bedrag van mijn retourzending teruggestort?
Het bedrag staat binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending op uw rekening. De bestelling moet echter wel compleet, niet kapot of beschadigd zijn en via de juiste verzendmethoden verzonden zijn.


 

 
 
Winkelwagen Algemene voorwaarden  Sensationeel wonen staat altijd
Gastenboek Betalen open voor suggesties en ideeën
Nieuwsbrief Verzendkosten VOLG SENSATIONEELWONEN OP  mail naar info@sensationeelwonen.nl
Contact Meest gestelde vragen  SOCIAL MEDIA
 
KVK 59290765  BTW-nummer NL212195712B01 2012-2021  


 
 
Wij gebruiken cookies om de gebruikerservaring te verbeteren of om advertenties te kunnen tonen. Door gebruik te maken van deze website ga je hiermee akkoord. Privacy & Cookiebeleid
SLUITEN