schermafbeelding 2016 10 05 om 17.07.54

Meest gestelde vragen

Bestelling

Wat is de levertijd van mijn bestelling?
De levertijd van een pakketpost bestelling bedraagd 1 werkdag. Op werkdagen voor 14:00 besteld is (meestal) de volgende dag in huis. Voor bestellingen die met brievenbuspost worden verzonden hanteren wij een levertijd van 1-3 werkdagen. 

Kan ik mijn bestelling volgen?
Ja dit kan. Zodra uw bestelling is verzonden ontvangt u een track en trace nummer waarmee u uw bestelling kunt volgen op DHLforyou.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?
Als het echt nodig is om de bestelling te wijzigen dient u dit direct na het plaatsen van de bestelling door te geven per mail. Mailen kan naar info@sensationeelwonen.nl

Wat moet ik doen als ik een bestelling heb geplaatst maar nog geen bevestiging heb gehad?
Een bevestiging krijgt u direct na het plaatsen van de bestelling in de mail. U kunt voor de zekerheid even de spam box checken. Heeft u hem ook niet in de spam box? Mail dan even naar info@sensationeelwonen.nl

Kan ik een uitverkocht artikel reserveren?
Sommige artikelen zijn nog leverbaar, voor andere bestellingen geldt OP=OP. Mail voor de mogelijkheden naar info@sensationeelwonen.nl

Kan ik mijn bestelling annuleren?
Ja dit kan. Geef dit wel aan voor 14:00 op dezelfde dag als dat u de bestelling heeft geplaatst.



Betaling

Moet ik direct betalen?
Ja, U dient direct te betalen. Tenzij anders aangegeven onder de algemene voorwaarden. 

Hoe kan ik betalen?
Dit kan met iDeal, maar ook per bankoverschrijving. Houdt er rekening mee dat dit langer duurt. De levering van bestelling kan daardoor vertraging oplopen.

Krijg ik een factuur per post?
De factuur ontvangt u niet per post.


Verzending en retouren

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn gratis.

Wie bezorgt mijn bestelling?
Uw bestelling wordt afgehandeld door DHL.

Kan mijn bestelling op een afwijkend adres worden afgeleverd?
Ja dit kan. Vul bij het afronden van de bestelling een afwijkend aflever adres in.

Hoe kan ik mijn bestelling retour sturen?
Dit kan via DHL of PostNL. Andere verzendmethoden worden niet geaccepteerd. De kosten van retourzending zijn voor uw eigen rekening. Hier zijn geen uitzonderingen mogelijk.

Wanneer krijg ik het bedrag van mijn retourzending teruggestort?
Het bedrag staat binnen 14 dagen na ontvangst van de retourzending op uw rekening. De bestelling moet echter wel compleet, niet kapot of beschadigd zijn en via de juiste verzendmethoden verzonden zijn.


 

 
 
Categorieen 
Living   Lifestyle  Info  
  Armbanden  Algemene voorwaarden  
Potten & windlichten Kettingen Betalen  
Baby & kids Oorbellen   Verzendkosten  
Kussens & kussenhoesjes  Portemonnees                                                    Nieuwsbrief  
Kransen & garlands Tassen Over Sensationeelwonen
Dierenvachten & gewei                           Sleutelhangers Meest gestelde vragen  
Muurteksten    
Kapstok & haken  KERST 2017 Winkelwagen
Tuinaccessoires    Gastenboek
Dienbladen & harten                              
  VOLG SENSATIONEELWONEN OP:    
    


 
   
 
 


                               
                                                                                
Sensationeelwonen     |     KVK 59290765     |     BTW-nummer NL212195712B01     |     2012-2017